Expertise en ervaring namens je organisatie
Vandaag de dag vragen klanten steeds meer van een bureau. Heb je diverse klanten en doe je hiervoor de meest uiteenlopende projecten? Is er behoefte aan ondersteuning bij de internet strategie, opzetten van campagnes, conversie optimalisatie of vindbaarheid in de zoekmachines? Het kan zijn dat je door de omvang van je organisatie of de focus op bepaalde diensten deze expertise niet in huis hebt. Kies er daarom voor om mijn diensten “white label” aan te bieden.
Met dezelfde energie en passie die ik bij mijn klanten neerleg ga ik aan de slag voor jouw klanten. Tijdens de werkzaamheden koppel ik (indien gewenst) de voortgang terug en kijk ik ten alle tijden hoe onze vakgebieden elkaar kunnen versterken voor een optimaal eindresultaat.
Voorafgaand aan de werkzaamheden maken we duidelijke afspraken zodat alle partijen profiteren van deze waardevolle samenwerking. Is je interesse gewekt en kijk je graag naar de mogelijkheden? Ik kom graag met je in contact.
Vrijblijvend sparren
Een goed gesprek leidt vaak tot meer. Ik nodig organisaties dan ook vaak uit om hun uitdagingen bij mij neer te leggen en mij uit te dagen. Door goed te praten over de organisatie, de uitdagingen komen er vaak al bruikbare dingen naar voren. Bruikbare zaken waar een organisatie meteen mee aan de slag kan.
Loop jij als organisatie of ondernemer dan ook al een tijdje je hoofd te breken over diverse zaken? Wil je weten hoe je online optimaal inzet of kan het toch allemaal wat beter, maar weet je niet hoe? Daag mij uit en kijk hoe ver we komen.
Zij gingen je voor
Wat zeiden anderen over Jadran.nl? Een kleine greep uit de reviews. Meer zien? Klik onderstaand door naar meer projecten en ervaringen.